Gyermekétkeztetés az általános iskolában VÁLTOZIK !
2020-05-28
DTkH Nonprofit Kft. Tájékoztatása!
2020-06-02
Show all

Ismét teljes körű az ügyfélfogadás Pest megyében

2020. június 2-tól a NAV Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának eddig zárva tartó kirendeltségein és a Kormányablakokban is újraindul az ügyfélfogadás.

2020. június 2-tól a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának dabasi, nagykátai, ráckevei és szigetszentmiklósi kirendeltségei, valamint a gyáli, pilisvörösvári, szentendrei és szobi Kormányablakokban működő NAV-ablakok is újra megnyitnak. Júniustól az összes pest megyei ügyfélszolgálatunkon várjuk újra ügyfeleinket az alábbi órákban. Ettől csak a szobi hivatal tér el, ahol csak kedden és csütörtökön van ügyfélfogadás.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy amennyiben lehetséges, válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A várakozókat továbbra is ütemezetten fogadják az ügyfélszolgálatok. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van. A NAV általános tájékozatórendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.

Az ügyfélszolgálatok félfogadási ideje: Hétfő:
8:15 - 15:00


Kedd:
8:15 - 12:00

Szerda:
8:15 - 15:00

Csütörtök:
8:15 - 15:00

Péntek:
zárva