Tájékoztató
2020-11-11
Időpontot kell foglalni az ügyintézéshez
2020-11-12
Show all

FELHÍVÁS

A koronavírus-fertőzés miatt kialakult veszélyhelyre való tekintettel a Tápiószelei Polgármesteri Hivatal a következő módon korlátozza az ügyfélfogadását:

 A Hivatal köztisztviselői hétfőn 7.30 – 12.00 között fogadnak ügyfeleket.

 

Az ügyintézésre lehetőség szerint elektronikusan vagy telefonon előzetesen lefoglalt időpontban kerüljön sor. 

Az ügyféltérben (épületben) egyidejűleg legfeljebb három ügyfél tartózkodhat. Elkerülhetetlen személyes ügyintézés esetén, várakozáskor kérjük betartani az ügyfelek közötti legalább 1,5 méter távolságot.

Az ügyfelek részére nyitva álló területen mindenki köteles maszkot viselni a hatályos kormányrendelet szerint.

 

A következő telefonszámon tájékozódhatnak:

  • adóügyek: 53 787 009
  • kereskedelmi, állattartási ügyek: 53 787 015
  • népesség-nyilvántartás, anyakönyvezés, hagyatéki ügyintézés: 53 787 008
  • szociális ügyek: 53 787 006
  • titkárság: 53 787 000

 

Elektronikus ügyintézés onkormányzat@tapioszele.hu e-mail címen, illetve hivatali kapu, e-papír felületen lehetséges.

Ezen rendelkezés 2020. november 16-tól kerül bevezetésre a veszélyhelyzet időtartamára.

(Az időskorúak támogatása kifizetésének pótnapjaként meghatározott 2020. november 16-án délután a kifizetések zavartalanságát biztosítjuk!)

 

Köszönjük megértésüket és együttműködésüket!

 

Tóth Julianna

jegyző